Jurnal Pengarah 12

_________________________________________________________________________________
19 May
Dan Screening Night telah pun berlangsung pada 16 May yang lalu.

Jadi minggu ini kami perlu bersiap sedia untuk "Public Screening" yang dijangka akan dibuat di Amphitheatre Fakulti Alam Bina (wohoooo Fac siapa ni??? ahahaa) Public Screening telah diuruskan oleh pelajar Seni Pengarahan Filem dan diketuai oleh saudara Abdullah...

Public Screening ini bertujuan untuk menayangkan hasil karya pelajar Jabatan Media kepada orang awam (dan mungkin itu sebabnya kenapa Dr. Azalan benar-benar menginginkan Amphitheatre sebagai lokasi tayanagan). 

Dalam sesi perbincangan, public screening akan dimulakan pada jam 8 malam dan dijangka tamat pada jam 10 malam. Public screening akan dihadiri oleh seramai 100 orang (jangkaan penonton). Beberapa biro telah ditubuhkan bagi melancarkan program public screening tersebut. Dan aku, telah memilih untuk menjadi biro publisiti dan pendaftaran bersama Wani dan Mia.

Ohh sebelum terlupa, saya turut diminta untuk membantu saudara Abdullah dalam menyelesaikan urusan bersama pihak pengurusan Fakulti Alam Bina untuk tujuan public screening ini. Dan sehari sebelum perbincangan ini, saya bersama saudara Abdullah telah menyediakan draft surat permohonan menggunakan Amphitheatre untuk ditunjukkan kepada pensyarah.

  

Comments